Fejlmelding


Driftsfejl

Ved fejl konstaterer man om naboer har samme problem. Har de det, er det formentlig et problem for vores servicepartner.
?? Hvis du har mere end et tv-apparat, er det da alle apparater, som har samme problem?

?? Er der en video tilsluttet? Prøv da at koble en ledning fra stikdåsen direkte til dit tv. Hjælper det ikke på signalet, så prøv en anden ledning.

Hjælper disse ting ikke kan vores servicepartner stadig hjælpe, dog mod betaling.

Hvis fejlen konstateres at være stikledningen eller inden for huset, sker reparationen for medlemmets regning.

Fejlmelding kan ske til:

Bo Ottosen:        Tlf. 40 26 62 65

Svend Møller:      Tlf.26 22 56 64

Yousee              : Tlf. 70 70 40 40

Fejlmelding vedr. YouSee Setop-box og digitale programmer skal ske direkte til:
YouSee Service: Tlf. 80 80 40 50

Fejlmelding vedr. Internet og IP-telefoni kan ske til:
Yousee: Tlf.: 70 70 40 40

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.


Kontakt foreningens regnskabsafdeling

Alt kontakt vedrørende faktura/spørgsmål:
Mandag - fredag
09.00 - 15.00
Tlf. 76 95 84 13
morkov@danskkabeltv.dk

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Yousee - support
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Weekend og helligdage: 10:00 - 20:00

Fejlmelding Bredbånd og Telefoni

Servicepartner: YOUSEE
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Vagt: 10:00 - 20:00