Bird

Vores store udfordning i alle de udfald som der har været over den sidste måneds tid er fundet og løst nu.


Noget teknisk udstyr som kaldes CMC , der ændre signalet fra fiber til coax var defekt.


Sådan fejl er meget svære at lokalisere, da fejlen kommer og går som det passer den.


Vi beklager mange gange , for de udfald især i denne tid hvor mange arbejder hjemme fra samt skolebørn får undervisning.

Service info:


Vores service partner( Dansk Kabel Tv) skal tjekke vores antenneanlæg.

Derfor kan der fra Onsdag d.13/1 og ca. 14 dage frem forekomme mindre udfald på tv/internet.

Arbejdet foregår i tidsrummet fra kl. 07,30 til kl.15,00 hverdag.

 montøren gør alt for at mindske udfald.


Få gigahurtigt internet med den bedste wi-fi router
Der følger altid en router med, når du bestiller YouSee Bredbånd - men ikke en hvilken som helst router.  En router af høj kvalitet giver ...
Bland din helt egen tv-/streamingpakke med 10, 20 el. 36 point
Der er nu flere muligheder for dig til selv at bestemme, hvordan din perfekte tv- og streamingpakke skal se ud. YouSee har tilføjet en ny mu...
YouSee Mobil Fri Data
Sommeren nærmer sig, og det fejrer YouSee med at give kunder med YouSee Mobil Fri Data helt frem til 31. august 2021. Så kan der frit surfes...
Streamingtjenesten Paramount+
YouSee har udvidet Bland Selv med streamingtjenesten Paramount+. Den nye streamingtjeneste kan ses med en Bland Selv-pakke med tv-boksen, Yo...


 

 

YouSee og Discovery har forhandlet siden foråret.


 YouSee har i en ny aftale ønsket at sikre større valgfrihed og balancerede priser, men det er desværre ikke lykkedes at finde en aftale inden deadline. Discovery’s tv-kanaler vil derfor ikke være en del af YouSee’s tv- og streaming-tilbud fra årsskiftet. YouSee ønsker fortsat at tilbyde Discovery’s indhold til sine kunder og vil derfor arbejde videre på at finde en løsning.

Selvom YouSee ønsker at fortsætte forhandlingerne med Discovery, er det nu så tæt på årsskiftet, at YouSee er nødt til at varsle sine kunder om, at Discovery Networks’ kanaler heller ikke vil være en del af Bland Selv-pakkerne fra nytår.

”Desværre har vi endnu ikke kunne finde en løsning, der både sikrer en fornuftig pris og mere valgfrihed til vores kunder. Derfor må vi erkende, at vi ikke når at lukke en aftale med Discovery Networks og bliver nødt til at varsle vores kunder om, at Discovery’s kanaler ikke vil være en del af vores udvalg fra årsskiftet. Det er vi kede af på vegne af vores kunder, og jeg kan forsikre, at vi vil forhandle videre, og håber, at vi senere i det nye år igen kan tilbyde Discovery Networks indhold i vores tv-produkter,” siger Jacob Mortensen, direktør for YouSee, og fortsætter:

”Det har været vigtigt for os at finde en løsning med Discovery Networks, så vores kunder fortsat har adgang til deres indhold og kanaler. Derfor har vi arbejdet med forskellige mulige løsninger i forhandlingerne. Dels hvor Discovery Networks’ indhold kunne fortsætte som en del af Bland Selv, men også løsninger, hvor vi har tilbudt at fortsætte med flere af Discovery Networks’ kanaler i de faste pakker, herunder Kanal 5, hvor fodboldlandsholdets kvalifikationskampe vises.”


Sport bruges som løftestang for forhandlinger
Der er flere grunde til, hvorfor det denne gang har været svært at blive enige om en aftale. En af grundene er, at YouSee hverken vil eller kan blive ved med at hæve priserne på faste tv-pakker med indhold, som bliver set mindre og mindre. Selvom danskernes seervaner har ændret sig, og der er færre til at være med til at betale for kanalerne, er der fortsat en tendens til, at kanalejerne hvert år forventer højere betaling for deres kanaler. Denne tendens har skabt en negativ spiral af prisstigninger og kundeafgang.

”Der er fortsat mange kunder, der foretrækker faste tv-pakker. Vores fornemmeste opgave er at sikre en rimelig pris og det rette indhold til dem. Selvom mange tv-kanaler har færre seere end tidligere, bliver de fortsat dyrere for os distributører. Derfor bliver det endnu vigtigere at sammensætte de faste pakker, så pris og indhold afspejler tv-seernes reelle efterspørgsel. Vores kunder bør grundlæggende betale for det de ser – specielt i et tv-marked, hvor kunderne i stigende grad ønsker selv at vælge deres indhold. Det skal vores tv og streaming-produkter afspejle,” siger Jacob Mortensen.

En anden grund til, at det i disse år er svært at holde prisen på de faste tv-pakker på et fornuftigt niveau, er, at sport ofte bruges om løftestang i forhandlingerne. Sportsrettigheder er nemlig en afgørende faktor, når en stor del af danskerne vælger tv-pakke.

”Vi ønsker, at vores kunder har adgang til alle de vigtige sportsbegivenheder. Men vi bliver i forhandlinger ofte mødt med krav om, at hvis vi vil have kanaler med vigtige sportsrettigheder i pakkerne, så skal vi også tage en række andre kanaler med i købet. Samtidig bliver sportsrettigheder ofte fordelt på en række forskellige tv-kanaler. Det reducerer valgfriheden for os og for tv-kunderne, når de vigtigste sportsrettigheder bruges til at sælge kanaler med aftagende seertal. Derfor er vi nødt til at kæmpe imod denne tendens på vegne af vores kunder,” siger Jacob Mortensen og tilføjer, at YouSee for at give tv-kunderne mere valgfrihed i 2014 lancerede Bland Selv, hvor man selv kan sammensætte en unik og personlig tv-pakke, og at det i dag er den mest populære tv-pakke blandt nye kunder.

Selvom det endnu ikke er lykkedes at lukke en aftale med mere valgfrihed og priser, der afspejler den aktuelle værdi af kanalerne, understreger Jacob Mortensen, at man fortsat vil arbejde hårdt på at finde en løsning, hvor YouSee’s kunder igen kan se Discovery Networks’ tv-kanaler.

”Vi har haft et langvarigt samarbejde med Discovery Networks, og det ønsker vi fortsat at have. Vi har mange kunder, der sætter stor pris på Discovery Networks’ indhold, og vi ønsker fortsat at lave en aftale, hvor alle Discovery Networks’ kanaler er tilgængelige i Bland Selv, og hvor landsholdets kvalifikationskampe fortsat er en del af alle vores tv-pakker.”

 

 


Venlig hilsen
YouSee


Forårstilbud fra Mørkøv Antennelaug.

Kunne du tænke dig at få TV ogBredbånd (internet) fra Mørkøv Antennelaug/ Yousee, har vi her 2spændende tilbud.

  1. Hvis der er ført kabel ind tildin bolig, tilbyder vi dig at blive tilkoblet for kr. 0,00. Dusparer dermed kr. 1.000,00.

  2. Nyoprettelse, hvis M-al har bokspå vejen ved din bolig, tilbyder vi dig at blive tilkoblet, for kr.1.500,00 incl kabel og første stikdåse. Du sparer dermed kr.1.495,00.



Tilbuddene gælder fra 1. Januar til 31. Maj 2021.


Se muligheder,pakker og priser på vores hjemmeside www.m-al.dk,hvor du også kan foretage bestilling.

Kontakt evt pr tlf

Bo Ottosen 40 2662 65 bedst mellem 16-18

Svend Møller 2622 56 64 bedst mellem 10-20


Kampagner og tilbud fra YouSee

Om os


Vi er din lokale antenneforening. Som medlem hos os er du altid sikret de bedste produkter og det bedste indhold.


Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.


Kontakt foreningens regnskabsafdeling

Alt kontakt vedrørende faktura/spørgsmål:
Mandag - fredag
09.00 - 15.00
Tlf. 76 95 84 13
morkov@danskkabeltv.dk

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support
43 32 47 00
Man-fre: 9:00 - 20:00
Weekend og helligdage: 10:00 - 16:00

Fejlmelding Bredbånd og Telefoni

Servicepartner: YOUSEE
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Vagt: 10:00 - 20:00